Friday 21 July 2017

Mengata Kata Kata~

Assalamualaikum Hi~

untuk pengetahuan anda ,
mengata juga merupakan satu 'tradisi' bagi masyarakat kaum melayu
kenapa aku tiba tiba serius ?
no more theMelalut dalam entry ni pelis .

dalam 2 hari lepas
i was soooo not in mood
why ? why ?
dan untuk pengetahuan anda kepada yang bukan lagi
dalam zaman persekolahan ,
zaman persekolahan la ni, memang ramai sangat cikaro yang
BODOH/STUPID/MORON
*nak lagi bahasa cina / kadazan / india ?

maaf kalau tersasar bahasa
kenyataan memang begitu
ingin ku beritahu HANYA SEBERAPA SAHAJA !
jangan nak terlalu terasa
pelis faham . Aku nak lepas geram sat

Di ws hari tu ,
aku dengan my group
just sembang about pelajaran . suddenly suddenly ,
Aina , throwback kisah dia dengan YJ kat seminar Baron.

Aina : Min, kau tau dak ada orang tanya aku pasal kau masa kat Seminar Baron tu

Min : Siapa ? dia kata apa?

Aina : dia duduk sebelah aku , tapi seriously aku taktau dia sekolah mana

Min : Apadia ?

Aina : dia kata cam ni '' Weyy , ko kenal tak Yasmin Johan dari smkkb ? '' so , aku jawab lah '' Kenal , she's my friend '' then dia tanya '' Dia ok ke kat sekolah ? '' aku jawab la " dia ok je . Asal ? '' then tanya soalan wartawan lagi '' Dia tu mix kan ? '' '' Yup .. dia mix '' then wartawan tu kata lagi '' Dia ingat dia tu bagus kot.... '' kau tau min . aku tersentak . 

Min : habis tu kau kata apa lagi ?

Aina : aku kata '' kenapa dia buat apa kat hang ? '' then budak selenge tu jawab '' Takda la , dia fikir dia bagos kot . Nyampah gile ''

Min : Oo , kau agak2 dia sekolah mana ?

Aina : Tu la , aku agak2 dia sekolah Smk Ayer Hangat kot .

Min : thanks for your information 

Aina : Kau tak rasa apa2 ?

Min : aku ok je . Dah biasa

----------------------------------------------

maaf lah kawan2 ,
sesiapa yang terbaca ni
seriously aku nak minta maaf kalau apa2 benda yang aku lakukan
korang tak suka dan meluat
tegur je.
AKU BENCI PENGECUT MACAM MINAH YANG KONDEM ARWAH MIN TU .

sudah , entry menyayat hati bagi ku kali ni.
al fatihah Yasmin Binti Johan ;")


**THE END**

No comments:

Post a Comment