Thursday 20 July 2017

Describing Kelas Sebelah?

Assalamualaikum hi!
fuhh~ dua hari berturut ni aku menulis. bapak rajinsssss....

so macam yang kau baca dekat title tu.. hari ni aku nak mendescribe lagi. ye entah kali keberapa aku buat profiling ni.. cuma kalini aku nak describe a few budak kelas sebelah based on persepsi pertama aku dekat diorang. yup.. i will describe you guys based on my first thought when i see you for the first time...

okay, aku nak start... eh jap.

[now playing = Disini Cinta Disana Rindu // Tajul ft Wany]

haaa baru feeling sikit. hahahaha~

okay aku nak mula dengan Faiz sebab dia yang sibuk tanya siang tadi "taknak blog pasal aku ke?"

@f.a.i.z__ 
okay, nama penuh dia Muhammad Faiz bin Abd. Rahman.. (betul ke? aku teka je do) first time aku jumpa dia.. aku syak dia ni nerda gitu. but bila dah lama aku dok dekat form 6 ni, dia ni dalam kategori suka membahan aku.. especially benda yang berkaitan dengan Amir.. aduhh... aku tak date dengan amir kot.. aku crush dekat orang lain argh. dia ni apa yang aku perasan, gambar dekat insta dia semua lawa. like a pro tho~ nak try? pergi lah tanya sendiri.

@anoddds_
mamat ni namanya Hasnul Hadi. good looking.. not bad.. my first thought pasal dia... aku syak dia ni pendiam.. tak banyak cakap gitu. tapi dia ni tak adalah pendiam sangat.. cuma aku still belum tengok his true colours. dengar kata dia ni ramai peminat. hahahahaah! orang handsome dan berkarisma memang lah kan. ramai peminat..

@baddkruz_17
nama betul dia Haziq. aku dengar nickname dia BingBong.. maigaddd so cute. tapi dia ni ada time annoying gila namatey.. contohnya bila dia cuba nak karaoke lagu yang suara dia tak sampai guna laptop aku... serius aku cakap.. kalau laptop aku tu harganya 2 ringgit.. dah lama aku lipat dan sumbat dalam mulut dia so that he can remain silent forevahh. ok aku gurau je Ziq. hahaha.. but dia pun not bad. ada lah rupa. macho.. lagi lagi kalau hari khamis dia pakai baju batik.. macam YB yall. hahahahaha

@farishamizannn
this guy aaa, from first day aku kenal dia sampai hari ni... aku perasan dia ni macam happy go lucky.. senyum je.. ceria je..  tapi kalau dia moody.. kau ajaklah dia buat apa pun.. muka dia memang macam ugh. and dia takkan layan kau. (sebab semalam dia moody time aku ajak bergambar.. bila dia reject tu.. rasa offended gila tau. hahahaha) dari segi rupa.. dia memang good looking. bak kata Farra, acah kurus pakai baju fit fit. (hahaha nampak tak aku salahkan Farra~) tapi pakai baju fit pun nampak menggoda aum. HAHAHAHA! Okay behave fafa. ok ok... muka faris ni kan.. dia macam cute-cute sikit. nak nak bila dia senyum. hahaha! okay aku taknak describe lebih-lebih pasal si Faris ni. nanti merepek tak sudah.

lagi nak describe siapa ye? yang perempuan? hmm... okay aku pilih 3 orang yang agak rapat dengan aku.

Anessa ni comel. kecik molek je.. but she's a good friend. so far apa apa hal aku cerita je dekat dia... kiranya suka duka semua sembur dekat dia. hahahaha! thanks Anessa sebab sudi kawan dengan fafa. hehehe (biarlah describe ini pendek.. tapi dalam hati panjang.)

kasanah ni dia nampak macam pendiam.. tapi kelakar boleh tahan. setakat ni tak pernah tak terhibur lah dengan minah ni. my bebiboo.. hahahahahaah!!!! ook tak aku merepek. aku straight k.

dia ni pun aku tak tau nak describe apa actually... cuma aku nak cakap dia ni lawa.. cekeding... and aku rajin gila reply story instagram dia. hahahahaa! sama ja dengan kasanan and anessa.. dia ni pun tempat aku share apa apa kalau aku ada masalah..

OKAYY HABIS DAH~ tapi aku rasa aku nak describe lagi sorang minah. hehehe

minah ni satu sekolah dengan aku time aku form 4/5. tapi aku tak pernah tegur.. but now, aku rasa aku dah stucked dengan dia. wehh serius hidup aku seakan disinari sang suria weh.. sehari tak gelak sebab dia.. aku rasa hidup aku macam tak lengkap. and one more thing... she such a truuuuueeee friend weh. kau tau tak.. dia tau apa yang aku sorok. lebih lebih lagi pasal crush dalam previous post aku. damn.. dia tahu weeeyyyyyyyyyyy!!!!!!!!! harapan aku untuk hubungan yang suci ni.. (babi bodoh gila ayat aku) semoga kita berkawan sampai syurgaaaaa... aku betul betul tengah sayang kau ni peah....!!!!! 

dah sekian. sebelum aku merepek terukkk.. jadi aku tamatkan penulisan aku dekat sini. goodnight readers.



love fafa.
10:47pm

**THE END**






No comments:

Post a Comment