Wednesday 5 July 2017

Describing Amir Asyraf

Assalamualaikum dear readers,
sihat ke?

sebenarnya tengah aku nak menulis post ni, aku dikejutkan dengan berita tarikh kawad kaki hari jumaat ni. i mean like seriously weh? kata bulan 8? maigad! kesian lah anak-anak buah aku tu.. and paling kesiankan aku lah... as jurulatih kawad dorang penat aw.

ok ok let's drop the subject. actually post kali ni requested by Ameera Syaheza. yah, layankan jelah. dia nak sangat aku describe pasal amir dalam satu post khas. (tak cukup lagi ke aku dah describe dia haritu?)

hm.. Amir ye, Amir ni dia cute. Handsome too. at first aku ingat dia ni pendiam.. tapi dah lama lama kenal, boleh tahan talkative macam aku. hahahaha!

dari segi keperibadian, Amir ni seorang pendengar yang setia and you can trust him to keep your secret or whatsoever. sebabnya Amir ni bila aku ada masalah mesti aku cari dia and taip masalah aku dari A sampai Z dalam whatsapp and dia baca dan respon. walaupun kadang-kadang respon dia tu mintak penendang sebab dia react guna emojis je.

Amir ni suka makan. anything food yang sedap, dia mesti bedal. even aku gorengkan roti telur yang kosong untuk dia pun boleh licin in a blink of eyes, hahahaha! Kau patut tengok macam mana dia makan roti telur tu... bernafsu sial! HAHAHAHAHA! for him, anything about food is bae. FOODGASM!

lagi satu yang aku nak cerita pasal amir is time last day dia nak pindah. muka dia barai teruk do. patutnya aku yang emo lebih sebab dia nak tinggalkan aku. tapi terbalik pulak. dia yang emo. bila aku tanya, dia kata malam tu tak tido. HAHAHAHAHA!

luckily aku dapat selfie dengan dia. bayangkan lah... last day dia nak pergi tu baru aku tahu. KORASE!??

hmm apa lagi aku nak cerita pasal kau ni, Mir?

haa, kalau kau kawan dengan Amir, kau mesti selesa gila. sebab kawan dengan dia buat hidup kau bahagia.

serius aku dah tak tahu nak cakap apa. jadi ok lah. aku belanja gambar k.




No comments:

Post a Comment