Wednesday 19 July 2017

A Jamuan Raya Story. A Crush. A Food?

Assalamualaikum guys~ it’s 9:55pm time aku mula menulis entri ni. Dengan bertemankan lagu Aku Mula Rindu nyanyian merdu artis youtube Hez Hazmi… hahahaha!

Jadi memandangkan hari ni sekolah aku ada jamuan raya, so entri aku hari ni pasal jamuan raya lah. (obviously kot. Dah jelas nyata dekat title tu)

[OMG AKU TERGIGIT KACANG.] - kata minah yang percaya mitos makan kacang goreng punca pertumbuhan jerawat.

Okaylah sebenarnya dalam entri kali ni ada 3 cerita. Pasal jamuan raya, crush dan makanan. Aku tak tahu kenapa hari ni mood aku nak combined semua ni dalam satu entri. I mean hello, buat jelah entri asing-asing. Tapi memandangkan aku taknak.. jadi akhirnya sini lah… satu entri tiga cerita,

Cerita pertama aku is about jamuan raya. Jamuan raya tahun ni macam tak berapa sebab ikut unit beruniform maybe. Hahahahaa so lame. Dan sebab aku rasa kat bawah tu hambar (hakikatnya tu alasan aku je untuk taknak turun. Hm) jadi aku pun duduk lah memerap dalam kelas TANPA APA APA NIAT ATAU KEPENTINGAN. (Sengaja caps lock supaya tidak berlaku sebarang salah faham.) sumpah lepu. Mula-mula tu aku rasa macam alaa baik turun jelah.. benci tak benci belakang cerita. Tapi mungkin hati aku yang ego setinggi Burj Khalifa melarang aku berbuat demikian achewah..

Eh aku nak cerita pasal apa lagi ni sebenarnya?

Ok aku rasa dah boleh kot masuk cerita pasal makanan.. (sengaja letak cerita pasal crush last sekali. Hahahaha)
First of all aku nak ucap terima kasih dekat kelas SS3 sebab tak halau aku keluar kelas korang. But layankan je aku.. especially you guys girls. (you know who you are). and thanks sebab sudi share makanan dengan aku. Tipulah kalau aku tak rasa serba salah, malu semua. And that’s why aku makan bila diorang dah habis makan. Yup. That’s the rule. Dalam apa-apa hal.. kita kena utamakan yang berhak.. then baru kita boleh ambik. Guess what, kelas SS3 makan pizza hut kot and they have a loootttttt of foodssss… #foodisbae
Aku pun teragak agak nak makan actually. Bukan apa… segan. Hahahahaha~

Oh yaa, hari ni pulak birthday Anod. Happy birthday @anoddds_

Okay lah… aku sendiri pun dah tak tau nak cerita apa.. so lemme share some pictures. Aku tak ada banyak gambar macam tahun lepas sebab duk terperap dalam kelas. Selfie dengan junior pun sorg je. \
ni namanya Farra. baru je seminggu
dua kenal, hahaha

ni anessa... orangnya kecil molek. cantik. 

ini adoi tak tahu lah.. hahahaha! 

ini kelas aku .. 6BSS4. macam macam konflik

malay + indian = chinese? eh?

siapa yang tinggi siapa yang kecik?

*aku tak tau kenapa aku suka
tengok mamat ni. dia macam cute2 gitu. hahahaha!
Happy Birthday Anod! 



ni bukan gambar pinterest. tapi ni makanan dekat kelas SS3

okaayyy fuhh nak masuk cerita terakhir ni.. cerita tentang crush...
okay lah... selain daripada aku crush dekat first love aku since 2014, aku masuk form 6 ni pun aku ada crush jugak. bukan upper 6 tapi lower 6. yelah kira sebaya lah. paling kelakar bila aku crush dengan dia since second day orientasi. and aku tak tau betul ke tak apa aku buat ni.. 

"okay, aku tahu siapa crush kau tu. but why him?"

aku pun tak tau.. aku dah lama tak rasa perasaan crush dekat orang and jatuh hati dekat crush tu. sebab sebelum ni, aku crush biasa-biasa je dekat lelaki contohnya Ruha (boleh refer older post aku).. maigad~ kenapa aku rasa perasaan ni macam menyeksakan do? serius weh tadi i can't keep my eyes from looked at him. dengan muka happy dia.. dengan perangai matang dia.. he just perfect in my eyes.  OH MYYY!!!! AM I FALLEN IN LOVE WITH HIM? mati aku kalau orang tau siapa dia. 

okay okay i think i should end my entry here. bahaya do!

to Farra Sofea.. semoga kau enjoy dengan cerita bodo aku ni.. HAHAHAHAHAHAHAAHA!

**THE END**

No comments:

Post a Comment