Thursday 10 August 2017

Short Post : Fafa dan Jodoh



Sat tadi, aku pi stalk twitter awek crush aku.
Allah.. private pulak.

belek punya belek, lepaih gak. demi cinta dan harapan yang menggunung,
tweet 41.1k tu aku stalk. gigih bakhang. tapi demi nak tau kebenaran.

aku berdoa. agar depa tu main-main ja.

aku scroll punya scroll. terberhenti kat satu tweet dia.

screenshot dia chat dengan crush aku. hm. tgk contact name dia buh takdelah 
nampak special mana. tapi tak tau lah kot dia buh hat depan lain.. hat belakang lain.

dalam conversation tu dia tanya kat jat, dia kuruih ka gemuk.
aku dalam hati habaq, dia dah keding gitu pun still rasa gemuk ka?

*face palm*

entah lah woi. aku tak tau awat aku sedih ngat ni. rasa nak nangis pun ada.
(padahai dah nangih dah tadi.)

wahai crush, ceq tak muhong. ceq betui suka kat hangpa. cinta sayang bagai lah.
tapi disebabkan hang dah ada marka, jadi ceq reverse kan diri.

huwaaaaaaa ceq sungguh sayang kat hang. *nangis lagi*

Image result for love in silence

No comments:

Post a Comment