Saturday 5 August 2017

Because I Really Miss You,

Malam ini hatiku terpanggil untuk meluahkan rasa yang telah sekian lama ku pendam dalam lubuk hati ini..

Ku merenung bayangan jauh.. menatap pengertian.. menyelam dasar persoalan.. menyelongkar kemuncak maksud…

Saatku sendirian di dalam kamar..ku rasakan sesuatu persoalan memanggil .. di benak yang paling mendalam sehingga menjadi ralit..semakin jiwa dilanda.. gelora sang penanti..semakin sukar ku fahami..puncanya gelisah ku ini..

kala cinta itu datang menyapa..namun kita masih belum mampu menghalalkannya..kembalikanlah rasa itu pada yg menganugerahkannya..kerana bisa jadi ianya satu ujian dari-Nya untuk menguji seberapa besar dan kuat akan rasa cinta dan keimanan kita kepada-Nya…

ketahuilah wahai sang arjuna..
andai kau jatuh tetaplah bangun..
andai kau sedih tetaplah tersenyum..
andai kau lelah tetaplah tegar..
kerana Allah telah menjanjikan yg terbaik buatmu..mfi..
Insyaallah..amin ya Allah…..

***

okay aku dah lama tak berbahasa berbunga bunga ni tapi bila baca balik, rasa geli pulak. hahaha! Tapi serius do, aku memang rindu gila dekat dia, the way he smile, the way he talk about our passion, the way he explained my characteristic... yang paling aku tak tahan bila ada satu hari tu aku mengadu dekat dia yang aku dekat sekolah alone, like everyone yang kawan dengan aku ni pun they're not truly friend. they don't even care about my feeling blablabla and aku memang rasa nak nangis. then aku cakap dengan dia "sorry, fafa cengeng sikit malam ni. hehehe" then he replied; "takpe tau dah, awak ni jenis orang sentimental.". i'm touched sebab selama ni, ayat ni aku sorang je guna dekat diri aku. oh yea and nurin.

okay lah mintak maaf post kali ni memang tak ada motif sikit. hm.

**THE END**

No comments:

Post a Comment