Tuesday 8 August 2017

Fly Sekolah

aku hari ni balik rumah awal. Taktau nak buat apa
aku ingat nak bukak deras deras lagu Talking to The Moon.
Begitu juga lagu Zalikha. Atau atau atau lagu I Wanna Know by Sickick.
sedap terok lagu tu.

ENIWEY, life aku ok alhamdulillah, family and friends memang akan selalu di hati.
Cuma biasa lah, ada jugak aku buat jahat noty noty sikit.
Skip, ponteng kelas tambahan, takbuat kerja, lari sekolah itu perkara biasa bila tengah tension nak belajar.

Dey, mak aku baca ni mampos aku. Mampos.
Ahh nak buat jahat pun tahun ni aku dah form 6. sis dah besar. hahahaha! Tapi aku tak kerap buat lah. Tahun ni tahun kritikal year oghayh ?

lagipun hari ni sekolah nampak membosankan sebab ramai pergi Kejohanan Sukan Tingkatan 6. 

STPM.
Tu la, tension sangat sampai aku dan kawan2 aku skip sekolah dan pergi rumah Yasmin main makeup2 dan layan Fast 8 secara haram.
Naik kereta ina.

Ini Sijil Tinggi Pergi Mati namanya. *sigh nyesal* Ahh aku taknak buat lagi :'( Nyesal kot :'( Buatnya accident aku taktahu la. Ni bukan Sijil Tinggi Persekolahan 
Malaysia.
Tipu mummy and daddy lak tu.
tapi aku tahu, aku mesti akan buat lagi. *gelaksetan*

**THE END**

No comments:

Post a Comment