Wednesday 16 December 2015

Sweet Dreams

Hey guys, lama tak menulis kat sini. hm. entah lah lately ni selalu sangat emosi.

i think a lot about myself. my personality, my characteristic and my emotions.

aku baru sedar yang aku selalu sangat daydream. yup.. kuat daydream.. sampai kadang kadang tu aku tak boleh beza aku dalam reality atau fantasy.

kadang kadang aku duduk luar rumah.. pretend yang aku dah suami... and aku cakap sorang sorang. it's like luahan perasaan la tu..

seronok sebenarnya bila kita rasa yang ada orang tengah dengar semua yang kita luahkan. padahal tak ada sesiapa pun. masa tu, even kita luah benda yang paling merepek pun kita tetap rasa yang ada orang sedang memahami diri yang complicated ni. aku rasa tu.

i admit.

aku sangat suka kan drama dan aku perasan yang aku sangat sangat sensitif sejak mula obses dengan drama. lagi lagi, bila ada certain drama yang ada kaitan sikit dengan aku.

entahlah..
aku suka mimpi. mimpi dapat suami yang soleh, yang boleh tenangkan aku dengan ayat al-quran yang dia baca. aku selalu mimpi dapat suami yang penyayang. yang tak pernah sakitkan hati aku. yang selalu sabar walaupun aku ni suka memberontak. it just aku nak lupakan segala apa yang menyakitkan hati aku. aku yakin, i deserve a happiness. 

dear my husband-to-be, wherever you are.. please be nice to me soon. tolong sabar dengan i.. sebab i tersangat complicated. i sendiri pun tak boleh faham diri i. *giggles*

okay.. sampai sini jelah bebelan aku. i need a beauty sleep. <3

**semoga mimpi malam ni pun indah jugak.

No comments:

Post a Comment