Friday 11 December 2015

Ehh Kenapa Phone Jammed?

Assalamualaikum.. hari ni aku nak share.. something ah. Something.. -.-"

Aku nak share satu cerita. Entahlah aku rasa kelakar. Kalau yang follow twitter dengan instagram aku mesti perasan kan aku ada share video. Kalau dekat twitter aku share video Ku Lil sergah nurse.. kalau dekat instagram aku share video Ku Lil tengah photoshoot. Kalau korang nak tau.. post-post ni je yang dapat banyak retweets dan like sampai cecah 7k. Aku bukan apa.. awkward lah oi. Kat instagram tu like paling tinggi aku dulu 16 likes je. (Sedih kan? Huhuhu). Peliklah scroll-scroll tiba tiba ada satu post sesat dapat 1.3K. Tapi jangan lah unlike balik. (Jangan nak jadi buruk siku. Hahaha) Terima kasih lah sebab sudi like ye. Blog ni pun rajin rajin lah promote ya kalau dah baca tu...

Ni dekat instagram aku. -.-"

Yang ni dekat twitter. Ni yang
agak mengejutkan.

Bila dah share video ni.. faham faham je lah. Kau akan berhadapan dengan ribuan manusia yang akan men-DM, Mention, komen, private message kau sebab nak kau send video tu. Sudahnya ramai weh. Sampai aku tak layan.. maaf ye yang tak dilayan tu. Ramai sangat. Kadang kadang aku fikir lepasni tak nak lah jadi pelakon. Popular tak popular aku tetap taknak .. tak sanggup nak hadapi situasi di mana phone kau jammed sebab trilionz notifications masuk. Nak aku share? Nak nak nak?






Ada lagi yang dekat whatsapp dengan dm twitter aku tak tunjuk. Hahaha. Malas.. lenguh tangan kak oi nak screenshot.

Dalam aku dok geleng kepala tengok phone ni jammed... aku sedih jugak baca ada komen-komen and tweets yang bagi ucapan bagai.. sedih. :"(

Urmm... tak nak cakap panjang lagilah. Tiba-tiba sedih. Bubbyee. :-*








Okay. That's all for today. Muahcikeds.


**THE END**

No comments:

Post a Comment