Thursday 31 December 2015

New Year 2K16

Assalamualaikum gais. apa khabaq? pejam celik-pejam celik esok dah 2016. umur pun makin bertambah. hahaha.

korang nak tau tak? (tak nak tau sudah) sepanjang 2015 ni banyak sangat kenangan pahit manis yang aku dah lalui. korang nak tau ke apa kenangan kenangan aku? ceh nak tau lattew. hehehe. okay kita start dari kenangan manis.

kenangan manis aku banyak sebenarnya. tapi yang paling manis bila aku dapat jumpa Syazrul a.k.a leader aku time kem prs 2014. well.. walaupun tak pernah bertegur sepanjang 2015 ni... tapi kiranya aku berjaya melunaskan satu daripada wishlist aku. then... kenangan manis bila aku dapat jumpa member baru dekat  sekolah baru. they're awesome. especially classmates aku. lagi kenangan manis.... (fikir) oh yaa bila aku dapat cikgu praktikal yang cute. nama dia miss muna. nama penuh munalahei meges.  she's sarawakian.

kenangan pahit pulak.. mmm.. banyak. antaranya bila aku kena tinggalkan kawan lama aku dekat semekap. dia punya rindu tu sampai aku tak lalu nak makan kat kantin. tapi yang paling pahit bila putera kegemaran aku a.k.a Tunku Jalil mangkat. aku memang terkejut plus tak terkata. memang terkedu lah.

tu kenangan pahit. ni aku nak cerita kenangan kelakar gila babun. first day aku dekat smk kkb.. aku nak beli buku.. aku ingat koperasi dorang macam semekap. bukan cikgu yang jaga.. so selamber badak sumbu sumatera je aku panggil cikgu yang jaga tu auntie. hahahaha memang tak kena kecam dengan orang sekeliling. 

tapi... dalam banyak banyak kenangan.
kenangan yang aku tak boleh lupa time raya.. first time raya dekat Johor. terasa meriah gila babas. walaupun lain dari kkb.. tapi memang meriah.. ada Baraan (marhaban)... baling mercun di siang hari depan pintu rumah.. jalan jalan. menggila dengan anak buah. i can't forget it.

dah lah. banyak sangat kenangan aku tahun ni. harapan aku untuk tahun 2016 ni aku dapat tunaikan semua azam aku before trial SPM. 

terima kasih readers yang setia membaca post mengarut aku. ♡ you guys. muahcikeds. 

HAPPY NEW YEAR!!!!! 2K16


**THE END**

No comments:

Post a Comment