Monday 25 May 2015

Self-Confident Yang Kritikal

Assalamualaikum...
tiba-tiba nak menulis pulak. tapi line slow. penat tunggu nak bukak dashboard ni. hu hu hu!
berkat kesabaran aku (eleh aku tidur bolehlah) akhirnya dapat jugak menulis. yay! *melompat kegirangan*

tadi nampak hazim. aku pun dengan bahagianya jumpa dia. lama tak lepak sama-sama.
tapi dia pulak dengan bahagianya bagitahu aku yang isnin lepas cuti aku kena handle platun untuk perhimpunan kokurikulum. what the hell baebeh! dia tak tahu ke yang aku ni ada penyakit self-confident jatuh merundum. aku dah cuak gila ni. takut. aku manalah pernah hadap semua ni. time dekat semekap dulu aku follow the flow sebab aku platun. bukan KETUA platun. (sengaja aku caps lock. hahaha). aku memang nervous, nervous, and nervous!!!
merah tanda serius. *muka serius nak mati*

macam mana lah ni. aduh... dah lah kena hadap budak-budak lelaki mulut celupar, mulut tak ada lesen. perangai dorang mungkin akan menbuatkan aku punya self-confident jatuh merudum bagai saham bursa Malaysia yang jatuh merudum sebab kegawatan ekonomi. hahaha (apa kaitan doe).

okay. [talking to myself]
semua akan okay. just need a little practice. sedikit hafalan. and jangan lupa step.

I feel better now. Fuh~ ☺

kejap! alaa masalah platun pulak. mana aku nak cekau platun ni? majoriti semua tak tahu kawad. asas kawan pun tak tau. alaa! *nangis berguling*

ni yang nak marah ni. hazim sengaja nak torture aku! kejam gila. why me! why me! why me?

tak apa lah. redha je. apa nak jadi, jadilah. jangan tiba-tiba self- confident aku menjunam dah lah. elok-elok 100% tiba-tiba -100% hahaha!

hari ni boleh relax sikit esok tak ada paper. so, nothing to worry. kena study Perdagangan je. alaaaa... malasnya nak kena bawak testpad. malas, malas, malas. -..-"

dah lah. lagi banyak tangan aku menaip, lagi panjang aku mengarut. entah apa-apa lah~

sengaja share. hahaha!

**THE END**

No comments:

Post a Comment