Thursday 21 May 2015

Haters Yang Mental.~



、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、ヽ`、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ`
`、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、ヽ Hujan Yang Renyai2...ヽ`、`、ヽ、
`、ヽ、ヽ``、、`、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、ヽ`、ヽ ヽ`、ヽ、
`、ヽ、ヽ``、、`Membuatkanku Bertambah Syukur...、、ヽ`、
`、ヽ`、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ``、、`、、ヽ`、ヽ
`、ヽ`、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ`、Kerana...、ヽ`、ヽ、ヽ``、、`、
`、ヽ`、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ``、、`、、ヽ、`、、ヽ、
ヽ Aku Ade Tempat Berlindung Dari Kesejukan...`、、ヽ`、ヽ、ヽ``、
、、`、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、ヽ`、ヽ ヽヽ 、ヽ 、`、ヽ、ヽ、ヽ、`、
、ヽ`、ヽ`、ヽ、ヽ``、、`、、ヽ`、ヽ `、ヽ`、ヽ
Sedang Ramai Orang Lain Diluar Sana Tiada Rumah untuk berlindung...、ヽ
``、、`、、ヽ`、`、、ヽ 、ヽ`、ヽ 、ヽ`、ヽ` 、ヽ`、ヽ```
、ヽ、ヽ、ヽ、ヽ、ヽ、ヽ、ヽ、ヽ、ヽ、ヽ、ヽ 、ヽ`、ヽ`、`、、ヽ`、
、ヽ`、ヽ`、ヽ ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ`、ヽ`、ヽ`、`、、
ヽ、ヽヽ、ヽヽ、ヽヽ、ヽヽ、ヽ  (“.)ヽ、ヽヽ、ヽ、`、、ヽ`、ヽ 、ヽ`、ヽ
ヽ`、ヽ、ヽ、ヽ`、ヽ、ヽ``/█\.ヽ 、ヽ、ヽヽ、ヽヽ`、ヽ、ヽ`、ヽ 、ヽ`
ヽ`、ヽ`、`、、 ヽヽ、ヽ`_||_ヽ、ヽヽ、ヽ`、、|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ |`、

▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓

Assalamualakum.. sihat? Exam week semakin hampir ke garisan penamatnya. lepas ni tunggu result. oh takutnya~ *pengsan*
sebenarnya aku pun tak tahu nak cerita apa. tak ada topik yang spesifik. korang bagilah cadangan. nanti aku post. ngeh ngeh~

hmm kalau macam tu. aku nak cerita pasal apa yang jadi hari ni lah.

macam biasa lah. exam. hari ni paper sains. aku rasa macam aku boleh jawab je. tapi tak tau lah kalau salah. kan.. hahahaha!
aku ada cerita tak dekat korang pasal perempuan yang tak suka aku sebab aku suka dekat lelaki yang dia suka? kalau belum ni aku nak cerita. excited ni.

ada dua orang perempuan actually. ni yang aku tahu lah.
sorang tu nama dia Itaji (bukan nama sebenar), form 5 tahun ni. ah peduli apa aku. orang cari pasal dengan aku.. satu titik respek pun aku tak nak bagi.
sorang lagi ni nama dia Hafifi (bukan nama sebenar). dia ni sebaya aku. kelas lain. dia pandai sikit dari aku. >_<

Alkisah... [Hahahaha}

first aku suka dekat Ruha (dalam post sebelum ni ada aku sebut pasal Ruha. boleh je nak search.). korang pun tau kan aku suka Ruha tu since aku kat semekap lagi. aku masuk je sm3kb.. ada pulak nak caras dia. siapa lagi.. si Itaji tulah. aku tau lah dia suka Ruha dari form 2 like that. tapi itu hak aku lah nak suka Ruha. Soal hati siapa tau. paling aku marah nak mati (nak mati kau, hahaha) bila dia nak kecoh pasal aku bagi choki-choki kat Ruha. siap nak sindir-sindir kat twitter,

"Weh! Guna twitter tu sebar dakwah Islam lagi bagus tahu tak!"

tu kisah Itaji. meh cerita pasal Hafifi. (nama macam laki kau. haaa~) Hafifi mula macam tak suka aku since aku minat dekat Namia (Bukan nama sebenar). yelah. manalah aku tau si Hafifi tu suka dekat namia. kalau aku tahu, aku pun tah teringin lah nak suka dekat dia. tapi soal hati babe. bak kata Ammar kawan aku tu.. bila dah jatuh hati tu yang susah.

Tulusly, aku tak ada masalah dengan diorang tapi diorang yang ada masalah dengan aku.. come on lah. apa ni. pasal lelaki korang nak bermasam muka menjeling aku. SO CHILDISH!

aku tak faham dan aku takkan pernah faham dan aku tak nak faham kenapa diorang nak cari masalah dengan aku.
aku diam je ni. masih diam. kalau diorang still nak cari masalah dengan aku.. aku akan pastikan aku jadi api yang paling ganas untuk bakar hati korang. biar panas hangus hitam legam... itu janji aku. cehh seram je ayat. ahahaha!

akhir kata.. (macam speech puih)

hati aku.. aku je boleh kawal. orang lain.. NO TRESPASSING!

Hati orang kita tak boleh nak puaskan semua.
Baik puaskan hati sendiri.. lagi bahagia~ ♥
**THE END**

No comments:

Post a Comment