Wednesday 10 June 2015

Holiday Bebels

Assalamualaikum gais. Cuti ni langsung tak update apa-apa. Sorry. Aku bukan jalan kemana pun. Parents busy kerjam nak buat guana kan. Tapi tulah duduk rumah pun tak bahagia. Aiman a.k.a bff aku marah dengan aku.. aku sedih lah. aku tau lah aku yang salah. Tapi maafkan lah aku. Aku tak ready nak hilang kawan macam dia. Dia tu baik sangat. Dia satu dalam sejuta. Takkan ada ganti.. Aku cuma berharap dia takkan marah kan aku lama-lama. Sebab aku terlalu rindukan dia... hmmm... sedih. Taknaklah ingat.
.
.
.

Okay tukar topik. Nak cerita pasal Humood Alkhudher. Alaa takkan tak kenal? Yang famous dengan lagu Kun Anta tu...  haa sekarang ni dia ada dekat Malaysia. Untuk promo lagu Kun Anta.


Yang dekat atas tu korang boleh baca sendiri... jadual jelajah media dia. Sumpah excited gila nak follow. Tadi dia keluar dekat meletop pun aku rasa kaku jap. Tapi paling kelakar bila dia stalk ig Neelofa. Lepastu Lofa blushing. Aww.. hahahahaha


Ni gambar dia lepas habis show dekat MeleTOP. Makan nasi lemak ... hahaha lepas ni ramai lah belajar cakap arab sebab minat dia... lagu dia pun bahasa arab. Hahahaha. Okay cukup. Jangan mengarut lagi...
.
.
.
Puas hati dapat update blog ni. Nasib baik ada phone. Internet pun laju.. Alhamdulillah.

**THE END**

No comments:

Post a Comment