Saturday 20 June 2015

Ramadhan 1st and 2nd Day

Assalamualaikum...

kejap je dah masuk hari ketiga puasa. penat jugak sebab sekolah. lepastu panas. [Malaysia panas. nak buat macam mana.]..

so far,,

terawih okaylah sebab dapat jumpa bestie aku si Tonah tu. tapi most of our conversation semua pasal sekolah and study. kami dah maced. hahaha!
nothing interesting pun aku nak cerita first day tarawih ni. cuma nak kata masjid penuh lah.

first day puasa.. macam biasalah. aku penat sekolah. semput. migrain. penat. balik rumah pengsan.
second day tarawih, terjumpa Azam and Kimi. seriously rindu. yelah.. dah lama satu sekolah.. then aku pindah. aku yang rasa kosong gila tak ada diorang. habis tarawih, balik rumah, tidurlah. haha~

tapi best bila second day puasa.. dapat jumpa Haziq, Azam, Ime!!!! [dan lain-lain]
rindu mereka ni... Peluang di bulan Ramadhan ni akan aku gunakan untuk spend time with them.. [mula berhuhu]

aku tak tau nak kata apa sebab yelah baru first day...

so.. nanti kan post ramadhan aku yang kedua, 15 Ramadhan nanti... (pertengahan uols)

then lepastu aku akan cerita pasal last Ramadhan and malam raya..
*hope time malam raya aku dah dekat Muar. nanti aku ceriota pengalaman raya dekat Johor... kampung-kampung gitu. *gelak terkekek*

Enjoy your Ramadhan.. semoga Ramadhan kali ini menjadi Ramadhan yang terindah untuk mereka dan anda semua... dan yang paling penting... ia akan menjadi Ramadhan yang paling barakah... Amin...

**THE END**


No comments:

Post a Comment