Saturday 13 June 2015

Be Yourself | كن انت



أنا أحب ابتسامتها. أنا أحب صوتها. معظم أغاني الحب بالنسبة له. مغزى والملهم .. شكرا لإعطائي حمود الروح من خلال أغاني

.
.
Assalamualaikum. 
Apa yang aku cakap ni kan? Semua pening. Takpe. Boleh translate dekat google. Tu sebenarnya aku cerita tentang seorang penyanyi yang berasal daripada Kuwait. Yes. Humood Alkhudher (حمود الخدر) Yang famous dengan lagu Kun Anta (كن انت) tu. Kenapa nak cerita pasal dia? Ehh mestilah. Sebab sekarang ni dia ada dekat hati aku Malaysia. Untuk apa? Untuk promosikan Album Kun Anta... for your information, album Kun Anta nama asalnya Aseer Ahsan (اصر احسن) tapi disebabkan Humood Alkhudher popular dekat Malaysia ni sebab Kun Anta, jadi nama album tu pun ditukar... nak dekat seminggu jugak lah dia dekat Malaysia and of course as big fan of him.. mestilah aku takkan ketinggalan nak follow up activity dia. Adalah tertinggal waktu first day tour dia. Dia live dekat IKiM FM. Tapi the next day till today.. aku tak miss pun show dia. MeleTOP (Astro RIA), Assalamualaikum (TV AlHijrah), Selamat Pagi Malaysia (TV1 RTM). dekat radio pun ada. Tapi yang aku dapat dengar time dia on air dekat Nasional FM. Yang lain2 tu aku tertinggal actually. Sedih.

Rasa banyak pulak aku membebel hari ni. Takpelah. Sambil menghitung saat-saat nak start sekolah kan. Malasnya nak sekolah.. hmm... ehh tak boleh malas. Kena kuat. Kuat. Kuat!!!! Nak pandai, nak kaya kena rajin... nanti dah kaya boleh borong CD Humood Alkhudher. Eh? Ahahahaha...

P/s : sorry. Post kali ni tak ada gambar. Line slow sangat. Sebab kuota dah habis. Huhuhuhu.

**THE END**

No comments:

Post a Comment