Wednesday 17 June 2015

Marhaban Ya Ramadhan!

Assalamualaikum gais (i means guys)

pejam celik, pejam celik dah nak masuk 1 Ramadhan... aku rasa tak percaya kot. rasa macam baru je aku celebrate raya yang penuh dengan 'kedukaan'. LOL. jangan tanya kenapa 'kedukaan'.

setiap tahun sambut Ramadhan.. mesti ada harapan.. and harapan aku kali ini,
aku just berharap that Ramadhan kali ni lebih bermakna.. dan aku berharap Ramadhan kali ni akan lebih meriah dan gembira di samping member-member aku yang gila... and ibu ayah aku. diorang ni segalanya bagi aku.

*sambung gosok baju*

eheh. hari ni kan dah start terawih... so kena lah ready.. aku cuma nak jadi lebih baik dari tahun sebelumnya. walaupun sehingga kini, aku masih mencari-cari siapa diri aku...

eh eh eh .. tiba-tiba ayat macam sedih...

tapi tapi tapi kan... aku tak sabar nak tunggu raya... [ceh.. puasa pun belum start. lagi mau fikir pasal raya]... tahun ni aku nak balik raya dekat kampung mak aku, seriously, aku dah bosan raya dekat KKB ni. hampir sepanjang hidup aku, raya kat sini. hello,, aku taknak lah mereput raya kat sini je. mak aku ada kampung.. so sekali sekala aku nak lah enjoy nun dekat johor tu. lagipun tahum ni aku dah plan nak pergi Danga Bay. lagi best pergi dengan anak-anak buah aku yang kiut miut (cute actually) tuu.. tunggu Aunty eh sayangs.

eh dah masuk planning raya ni.. planning Ramadhan tak ada ke?

mestilah ada. aku ingat puasa kali ni aku nak tadarus je. kalau boleh biar sampai khatam.. tapi tulah aku tak yakin dengan kemampuan aku. rasa macam tak je. tapi yang aku tak sabar is, aku nak main mercun! rindu gila weh. kat sini aku tak ada member nak main sekali. ada cousin pun macam tak ada je. [ada terasa? padan muka.]
aku nak balik Parit Jarum Darat and nak enjoy dengan 3 cousin teruna aku yang memang rapat dengan aku. tapi time childhood la. sekarang ni semua sibuk hal kolej...  main dekat kampung best. boleh campak dekat dalam kebun kelapa sawit depan rumah tok. takpun campak je dekat dalam parit dekat rumah tok busu yang dah kering tu. campak dalam kebun karang melatah kambing-kambing. hahaha!

apa yang aku mengarut ni? hahaha lupakan. aku just nak cakap..

(⁀‵⁀) .
`´¸.•°*”˜˜”*°•
..¸.•°*”˜˜”*°•.
/˚ * ˚ ˚˚ ˛* ˛° * ° ˚ • *˚ . 
/*˛˚ •˚ SELAMAT MENYAMBUT KEDATANGANGAN RAMADHAN
/  \. ˛ ˚ ˚ ˚* ˛˚ ✰˚* ˚ ˚ •* ˚



 **THE END**

No comments:

Post a Comment