Thursday 4 September 2014

Cuci Toilet Mak Oi~

ASSALAMUALAIKUM! HAI!
harini aku nak share satu story yang agak best. ceritanya cenggini

Pada suatu hari.. (cehhh... haha) aku tengah duduk dalam kelas 3 Cemerlang (Kelasku yang terchenta.. terchentaaa la sangat) sambil bersembang dengan sengalians (geng lelaki yang rapat dengan aku). dan waktu tu pulak waktu Cikgu Amoliye (bukan nama sebenar. nama sebenar dirahsiakan atas faktor keselamatan) tapi disebabkan cikgu Amoliye mengandung, dia tak larat nak pergi kelas aku. dia bagi kerja je. tapi memang tak lah budak kelas aku nak buat sebabnya kami lebih suka bersembang.. haha! tapi kegembiraan itu hanya seketika bila kami diberitahu oleh haziq yang cikgu Sopina (bukan nama sebenar) akan relief kelas aku. oh mai gawd! cikgu sopina dah warning awal-awal jangan bising. nanti kena lah dengan dia, haha! tapi kami tetap bising.. dan ketua aku si haziq tu pun mula naik hangin dan tensyen level 100.. lepastu cikgu sopina mulalah bagi kelas aku rehat lambat. ades x100... sedih ni. aku dah la kebuluq. nasib baik cikgu azilon (bukan nama sebenar) penyelamat dengan menghalau kami keluar kelas time rehat tu. hihi tq cikguuu... lepas rehat. haziq kembali dengan memberi tahu yang hari khamis nanti cikgu akan kasi denda... jeng jeng jeng....
apakah denda itu.. nantikannnnn.....

**hari yang di tunggu-tunggu..(tadi)**
[waktu cikgu sopina] cikgu sopina masuk dengan muka yang akan happy.. hhmm tapi happy-happy pun then dia mula memberikan tugasan a.k.a denda yang dia dah pesan minggu lepas. dan dendanya ialah.... CUCI TANDAS.. ohmaigad. cuci tandas? jadah? dah la bukan sebarangan tandas.. tandas LELAKI .. choy! tu yang perempuan.. kalau lelaki kena cuci tandas PEREMPUAN.. adehhhh.. waktu first2 tu rasa tersiksa batin oi.. dah la kena cuci dengan The Datins. siapa pulak laa The Datins ni? 4 orang gurls yang agak hot dan gediks dan blablabla... Adiliyot, Ichiot, Amoliyot dan Shoriyoht (bukan nama sebenar mereka semua ni). well mula-mula je terasa tersiksa batin. lama-lama seronok ahh.. main air segala. tapi apa yang penting. aku yang paling seyap. itu pasti. sebab aku tak sekepala dengan dorang. dan dorang dengan dorang punya hal. aku? aku punya hal lah.. 40 minit jugak membersihkan. macam-macam hal sampai aku naik pening. yelah, most of them baru first time cucui tandas. tu yang batak sikit. hahahahaha.... choyy.. dan pada hari tu.. trending di kelas 3 Cemerlang, KISAH CUCI TANDAS. hahaha ok bye!

The Datins nak pakai gini.. tapi tak mungkin sebab cikgu sopina x kasi
kegelian The Datins terhadap toilet sampaikan
kalau boleh dorang nak pakai macam ni

**THE END**

No comments:

Post a Comment