Thursday 7 February 2019

Otak dan Tindakan Tak Synchronize

Assalamualaikum hey guys.
okay, since aku dah lama sangat tak update entry dekat sini,
jadi hari ni aku akan post entry.

tapi,
aku terfikir.
masih relevan ke blog ni? yela, sekarang kan dah ada tuwider, instageram, muka buku. bebel jela kat situ kan.

"daripada kau fikir, baik kau tanya balik soalan tu kat diri kau. apahal kau tak post kat socmed?"
-soalan daripada mariah kari anak pak dollah.
okay la. aku tak post pasal life aku dekat insta sebab insta sekarang banyak budak tiktok. disturbing sia. lepastu facebook pulak banyak makcik bawang. kang aku salah taip kang tak pasal viral dalam page siakapkeli, rotikaya, rotiboom, ohbulan. hahahahaha

hm. aku rasa mukadimah aku panjang sangat ni.

ok. tadi pagi, lepas aku kemas rumah. aku bancuh milo letak nestum sikit. lepastu kan aku minum sambil sembang dengan mak aku. lepas air tu habis, aku rasa macam nak minum milo lagi tapi aku tuang air sejuk.

dan masa aku minum tu tetiba aku terkejut. hahahahaha

lama gak aku cuba brain situasi tu. mungkin aku terkejut kot sebab aku ingat milo tapi air kosong. hahahaha.

ok cerita hari ni memang macam hambar sikit sebab aku sendiri pun dah tak tau nak cakap apa.

tapi satu je yang aku nak bagi tau.

AKU ADA BOYFRIEND. NGEH NGEH NGEH NGEH.


dibebel oleh,
Fafa Yang Cantik

No comments:

Post a Comment