Friday 10 February 2017

Al Kisah Wattpad

Assalamualaikum. Hai. Lamanya aku tak post something new. Hahaha. Sorry. Lately ni aku busy dengan cerita aku dekat Wattpad. ((Yup hakak dah nak jadi bakal penulis. Hahaha)) So far not bad lah. Ada je readers. Tapi aku cuma keliru tang nak letak genre. Haritu aku letak Teen Fiction. Lepastu aku letak Romance tapi aku jadi insecure bila tengok ranking story aku #900 in Romance terus aku tukar balik Teen Fiction. Okaylah sikit. Hahahahaha.

Perkembangan terkini aku... Aku dah habis spm.. Sekarang aku tanam anggur... And tengah busy dengan test komputer (KPP01) untuk ambik lesen kereta. Hard core betul soalan dia. 50 soalan 45 minit. Kemon ah.. Soalan sejarah pun 1 jam. #sistakpuashati

Apa apa pun.. Doakan aku lulus kpp01,02,03 dengan jayanya okay.
Ps : aku sekarang dah lejen memasak. Nanti aku share resepi. Hahahahaha

Hasil tangan cik fafa di Wattpad.
(Jemput baca, komen, share dan vote. Make sure setiap bab kau tekan vote. Kalau tak aku akan menghantui kau. Haha)

1. Ku Ukir Namamu - short story
2. Takdirkan Dia Untukku - teen fiction





**THE END**

No comments:

Post a Comment