Monday 2 March 2015

Coretan Hari Rabu

Assalamualaikum. hi.  again? haha
hari ni memang mood aku nak blogging sampai lebam. ha ha ha. [folio tak siap lagi woi~]
so.. hmm apa nak cerita?

haa aku nak cerita  ni.  minggu ni macam-macam benda kelakar jadik. takde lah banyak benda kelakarnya. isnin, ada apa-apa ke? macam takde je... haa selasa,.. selasa banyak cikgu tak de.  minggu ni a week aku tak belajar English dengan Perdagangan. sebab cikgu takde,. okay rabu.. excited nak cerita ni...

hari rabu waktu TMK a.k.a ICT... aku masuk-masuk je makmal, cikgu pulak nak ambik gambar. okaylah. cute jer semua orang. ha ha ha! after that, dalam kelas aku ada budak baru... nama dia Salman Bin Shuhir Karmawi [aku tak sure eja betul ke tak] yang penting, first day dia dah panas dengan soalan cikgu Zulfakar yang pelik-pelik tu. Lepas tu... time koko pulak,
minggu ni perjumpaan unit beruniform and seingat aku, untuk perjumpaan kali ni, cikgu Hafliyati cakap nak ajar nyanyi lagu BSMM. Tapi lain yang jadi. Hazim cakap petang tu ada kawad dan aku yang kena handle! what!? gulps, nasib baik lah Tuan Hanafiah dah turunkan ilmu dia dekat aku. sedikit sebanyak boleh la membantu aku dalam menghandle 78 orang platun perempuan.
seksa jiwa I tau! dah la majoriti budak cina and india. memang nak dengar cakap kut. =,='
tapi aku tolak tepi semua rasa geram, marah, rasa nak penumbuk orang dan yang sewaktu dengannya sebab kebetulan, berdekatan dengan tempat aku train diorang kawad, ada crush aku. dia pun train budak kawad. tapi polis la. aww~ ... blushing kot. whatever. forget it... kbai

**THE END**

No comments:

Post a Comment