Wednesday 4 March 2015

Bad + Good Wednesday Day~

Assalamualaikum guys~
hari ni kan.. aku rasa sedih .. sedih.. SEDIH sangat!
tadi aku rushing... so that aku grab a few books je. sampai kat sekolah.. ambik kau... semua buku teks aku tak bawak. buku tulis je. tu pun tak semua.

tu baru first..

second is.. part of folio aku HILANG! aku ulang sekali lagi.. HILANG!!!
sinopsis, nilai & pengajaran.. sedih lah wei!!then cikgu Zul kata takpe. fotostat je kawan yang buat folio ni dengan aku. aku pun apa lagi.. aim Syamina laa. nasib baik dia back up aku.

kali ketiga is bila aku pulak terlupa nak bawak folio aku yang dah kena cop tu. urghh! benci ini! aku pun pergi ambik folio Mina kat bilik CIkgu Zulfakar.then fotostat...

tapi kan... all bad day ni semua bertukar jadi good bila aku nampak 'Dia'..he really makes my day.
cuma aku sedih time aku kawad waktu koko dia takde. tapi time aktiviti sukan, aku asyik usha dia je. dari start dia main bola sampai la dia dah nak balik hostel. bergetar kejap jantung dapat dengar suara dia. hehehe. *tutup muka dengan bantal.*

okay .. sleepy lah you. tidur dulu yaaa... peace one love!

**THE END**

No comments:

Post a Comment