Wednesday 22 July 2020

Post-Semester Random Talk

Assalamualaikum semuaaaa!!!!!
weiii finally ada masa nak update this dusty blog.

okay update!

sekarang ni aku tengah cuti semester. and currently tengah buat bodoh sambil fikir how to buat duit easily.
and now aku tengah berjinak-jinak dengan business sandwich sambil dipantau mak aku. hahahahaha..

since sekarang ni pun tengah pkp lagi.. so tak ada benda menarik pun aku nak buat. nak berjalan pun takde lah sangat.

oh ada sekali tu aku pergi picnic dengan nurin and aisyah. omg so fun wei walaupun niat asal just nak ambik gambar je. gigih gila dengan fahada siap bawak cermin aduiiiiiii

oh oh lepastu, aku pergi Shah Alam sebab nak lumpa Ly then pergi jumpa makteh Zetty. fuh 2 hari yang memenatkan.

wow random gila. posting kalini. hahahahaha

so, aku ingat sepanjang cuti semester ni aku nak rajin kan diri update blog and vlog (yep, aku dah ada youtube channel wei. hahahaha)

jadi dah lah. aku penat nak so random ni.

see ya later.

xoxo, FJ.

No comments:

Post a Comment