Thursday 8 February 2018

Rahsia Aku

#aku pernah tinggal puasa ;P 

#dalam berpuluh account aku buat, blogger account aku ni passwordnya lain dari account yg lain aku buat. 

#Aku pernah digelar player suatu ketika dahulu 

#tak cute pun tapi comel. (muntah 5 balang) 

#seperti biasa, Maria Ozawa tetap di hati. 

#tidak-sangat-handal dalam memasak. 

#simbol (#) ini sebenarnya hanya lah di twitter dan instagram, tapi ramai orang menggedikkan diri utk guna 

#aku sebenarnya kuat minum kacip fatimah tidur 

#mempunyai banyak cita cita. Pramugari, doktor gigi, guru muzik, suri rumah. 

#Aku takpernah lulus Math. 

#Aku jujur yang aku sebenarnya taktahu apa itu Math selain ianya membawa maksud ilmu hisab iaitu dalam bahasa melayu dulu dulu. Ataupun Al-matematikun.err ataupun al kha wa rizmi. Ah sudah ! Next ! 

#Pernah rasa nak buat mogok utk banteraskan subjek math walaupun tahu perkara itu perkara bongok. 

#meminati seorang budak lelaki chinese dalam kelas. 

#Aku ni sebenarnya berfikiran secara abstract. Bak pepatah Fakhrul Hakim. 

$ ini salah simbol namanye 

#sebenarnya dalam 'edit post' aku ni penuh dengan draft. Sebab tak publish publish 

#Fahada anak Jayani pada tahun ini beraya di Johor. 

#aku suka menunggu walaupun ianya membosankan. (tunggu mak ambik balik sekolah 
misalnya) 

#aku rasa aku takda mood tapi rasa nak menulis jugak 

#tulisan aku cantik *tetiba 


#rahsia adalah rahsia. Tapi rahsia Fafa ni terbongkar jugak sebab entry ini 

**** 

#aku realized yang rahsia-rahsia ini bukannya rahsia dah.

**THE END**

No comments:

Post a Comment