Saturday 3 February 2018

Di-Yaa-Ree = Diary

Tudia lama tak lama aku tinggal blog ni.
Tengok lah side bar aku kat tepi2 tu serious. Ini menandakan aku sangat B-B-B-E-E-E-Z-E-E-E
Tapi tapi tapi tapi
aku akan setiap hari online. Don't worry. Tak percaya ? Check la instagram aku.

Apakah ?
Oh ya , tajuk di atas bukannya takda kena mengena langsung ya.
Zaman dah canggih, budak budak zaman sekarang dah ada laptop sendiri.
So, bukan lah satu kejutan kalau budak budak sekarang dah own laptop.
Tu tak masuk gadjet2 lain, PSP ,iPhone,Blackberry.
Arghhh. Gila! Ini kan semua barang yang aku admire? Shit lah. TERlist pulak.
Malas dah nak tekan bekspes.

ANYWAY,
Sekolah aku okay dan aku pun okay. Cuma kadang kadang biasala buat salah.
Kena rotan.
Tak kena rotan, tulis nama.
Tak tulis nama kena berdiri.
Tak berdiri kena sangkut kepala kat kipas.
Cehh alasan tak ada releven. Sangkut kepala kat kipas.
Mau kasi impak DENDA!
again, DENDA.

Seriously aku benci DENDA
ahh kenapa ayat DENDA ni terCaps sendiri.
Keyboard buat mood bebai pulak.
DENDA 
DENDA 
DENDA 
ahh ! tengok tuh.

Okay update pendek setakat ini.

---------------
Commercial

Dad : Sarah, my dear daughter ! where are you from ?
Sarah : Back from school,daddy.
Dad : Good. So how was your school today ?
Sarah : I'm exhausted daddy. If you wanna know, go read my blog,daddy.

p/s yes , this type of situation same goes like me. Exactly :P
Right Papa ? :D

**THE END**

No comments:

Post a Comment