Sunday 15 October 2017

When Fafa Is Really, Really Devastated.

Aku tak tahu lah. Setiap kali aku bukak blog ni, mesti time aku tengah sedih.
Asal aku sedih je aku mesti bukak blog ni.

*sigh*

by the way, sekarang ni aku sememangnya tengah busy dengan exam STPM penggal satu. bulan depan. so aku ada masa lebih kurang tiga minggu je lagi. hm.

dalam aku sibuk sibuk ni, tipu lah kalau aku tak hadap macam macam onak duri. (poyo nye ayat)
lebih lebih lagi when it comes about feeling matters. serius beb. dalam banyak banyak masalah, masalah perasaan ni yang paling aku susah sikit sebab aku tak reti kawal perasaan. maksud aku bila aku nak nangis, aku nangis je, bila aku nak marah, aku marah. and bila aku jatuh cinta, aku betul-betul akan tunjuk aku tengah jatuh cinta.

so... aku nak cerita soal cinta aku ke sekarang ni?

hm.

tak payah lah. aku dah lah tengah fallen in love dengan the most unexpected person in the world tho. kang aku terbocor rahsia, kena heart attack kau. hahahahaha!

aku tiba-tiba tak jadi sedih lepas baca balik older post aku. hahaha!

so.

bye.

**THE END**

No comments:

Post a Comment