Thursday 2 April 2015

Awak Selamanya Hulubalang Saya =')

Assalamualaikum.

hai hulubalang hero saya. [poyo ah kau~].

cuba baca entry saya ni. elok-elok tau.

Maaf awak, saya tahu saya ni tak layak untuk awak. saya tahu saya ni masih teruk. masih jahil. masih belum insaf.

mana layak nak dibandingkan dengan orang macam awak ni kan?

awak dah la baik. sopan. tiap patah kata yang keluar dari mulut sangat berbahasa. saya ni mana la padan dengan awak. saya ni gila-gila, cakap main lepas, cakap tak bertapis.

saya tak nak rosakkan persahabatan kita yang baru je terbina ni. biarlah saya simpan perasaan ni hanya dalam hati.

biar hanya Allah je yang tahu sedalam mana cinta saya terhadap awak,

biarlah saya kenal hati budi awak dulu sebelum hati ni melangkah lebih jauh. perjalanan kita masih terlalu jauh. jika kita berjodohan, kita akan bersama. maaf andai saya banyak menyusahkan hidup awak,

saya tahu sejak hadirnya saya dalam hidup awak, saya selalu buat hidup awak kacau bilau. tapi inilah saya, apa yang terpamer di wajah, itulah isi hati saya. saya tak pandai nak menipu soal hati dan perasaan.

moga awak akan sentiasa di bawah lindungan dan jagaan Allah.. Amin..

Ingat... Awak sentiasa Hulubalang di mata dan hati saya... selamanya. ;)

semoga cinta kita biar indah sampai nanti ♥

**THE END**

No comments:

Post a Comment