Tuesday 30 December 2014

Shahriezal?

Assalamualaikum guys. babes and dudes.
wondering kenapa title post aku macam nama orang? hahaha actually aku tengah bosan. and hari tu aku ada mintak permission kat member aku alias BFF aku, shahriezal nak kutuk dia kat sini.
tapi the problem is... apa yang aku nak kutuk pasal dia? *gelak golek-golek*

okaylah. kita takyah kutuk. tapi kita puji. hahahahaha.. *gilo galok mug ni*

hmm... *gosok dagu* apa yang aku nak puji pasal dia eh? any idea? takda? haa!

shahriezal ni dia body dia sekali pandang tak macam form 3 student. sekali pandang macam abang sado form 5 dan keatas. lol!
shahriezal ni aku first time kenal waktu kat kursus prs kat Hulu Yam. waktu tu kan dia penghulu.. and aku pulak tak suka dia. hahaha SUPER tak suka dia. and I have no reason about why I SUPER hate him. *gelak tutup mulut*
tapi last day tu aku okay dah dengan dia. takde dah SUPER hate him. HAHAHAHA!

tapi dalam hati aku alhamdulillah.. no one knows. only ayien, mastura and rabiah know the truth.

ehh sebelum aku tutup mata.. baru aku perasan aku langsung tak puji dia pape pun tadi. hahaha *gelak guling-guling macam cerita hindustan*
okayh meh aku nak puji dia. tapi dalam bahasa turki la. sebab aku ni bab sastera bahasa melayu memang failed. *alasan* hahahaha! kebetulan baru je belajar bahasa turki. nak jugak tunjuk terrer.. hahahaha HAKTUIH. FAFA POYOH!

haipp shuhh.. nak start memuji ni.. ahahaha


Nil kurutuluyor benim değişen misir'im tarafından.

Oh benim misir'ım sonsuza dek senim olmak istiyorum.

Ama 'sevgili' kendi nil'ini bulmuş ve oben değilim.
Cunku 'sevgili' ve ben .. biz farkliyız.

Ama onu hâlâ seviyorum, Tanrim!

Onu seviyorum... ♡


okay thankyouu thankyouu.. pendek je. hahhahaaha short but deep la gile. okayla.. beta nak beradu. bye bye

tu lah dia. shuutt.. aku 'pinjam' gambar dia je. ... hahahaha!
gambar tersebut hanya dipinjam untuk tujuan 'kormesial'.. hahahahaha!!!!
today is 30 december.. okay lah.. Happy New Year babes and Dudes

**THE END**

No comments:

Post a Comment