Monday 17 September 2018

Fafa Jaynee Turns 19


Assalamualaikum and hi~
MasyaAllah, lamanya sis tak update. tengah tengah dok siapkan assignment ni rindu pulak nak jengah.

banyak betul benda yang sis nak cerita tapi tak cerita-cerita pun. haih. antaranya, birthday celebration sis la.

Alhamdulillah, 29 July yang lepas, genap 19 tahun! and as i wish, #JulyJourneyFJ kalini is the most memorable ever.

dia yang memorable-nya sebab preparation semua aku yang buat. aku surprise kan diri aku sendiri. aduhai. lifeless gila kan. member yang siapkan surprise tu pun buat sebab aku yang mintak. nampak ah muka aku ni muka desperate, lonely tak de siapa nak sambut. hahahaaha~

lepas tu sebelum celebration tu, aku ada lah mintak cikgu keshayangan aku ni (kesayangan kerr?) hadiah.. haaaa sampai ke hari ni dia tak bagi pun hadiahnya. hahahahahaaha

ok ok back to the cerita.

waktu hari kejadian tu, mastermind kata yang dia tak bawak segala haram jadah prop tu bagai. aku dah  macam, "eh sial aku beli pakai duit aku, kau senang-senang tinggal". gila tak frust. Aku pun keluarla jumpa cikgu X... sebab aku dah janji dengan dia nak belanja nasi lemak. aku pun sembang lah dengan dia.. (sempat jugak aku curi-curi record video untuk simpanan dekat insta private aku). sekali aku naik kelas, aku nampak belon tu dah terbang terbang, aku dah agak la, surprise. aku sebenarnya dah agak. tapi aku buat buat terkejut lah. terharu jugak tengok effort diorang buat macam macam. gantung sana sini.


boys yang banyak hiburkan aku

my art teacher~~~

ni lah dia dua ketul ketum yang jadi mastermind~


celebration aku ni jadi lebih bermakna bila aku dapat bergambar dengan cikgu yang paling aku selesa, paling rapat, paling hawau. hahahahaha. tapi dia ni en, sweet, caring, mulut manis macam gula. tapi tulah, annoying level rasa nak kerat 18.


Jadi tulah sepanjang celebration birthday aku yang awal 2 hari ni. lepas celebration tu ada fire drill. so semua kena turun padang.. tapi sempat jugak bergambar.








so that's all for my 19th birthday celebration~ love you guys!!

**coming soon: art exhibition and magrad hi-tea 

**THE END**


No comments:

Post a Comment