Wednesday 20 December 2017

Edisi Fafa Cakap Cina dan 我和孩子们(?)

Assalamualaikum guys! 你好吗?
okay kenapa aku cakap cina ni? hahaha!

entah aku sendiri pun tak tau kenapa aku cakap cina actually.
akhirnya... minggu depan minggu last cuti sem. next year dah masuk semester dua.

maknanya...

tugasan makin berat. kerja makin banyak. Allahu. sakit sakit sakit.
Nasib baik ada Adi tukang support. thanks 我的爱!!

sepanjang sebulan cuti ni.. memang tak banyak pun aktiviti aku buat. semuanya sama je macam cuti cuti sebelum ni. bezanya kali ni aku more to books. yup stpm semeste 2 punya buku. sebabnya lepas final exam first term haritu.. aku rasa macam depresi sikit sebab tak baca dari awal. yelah.. sebab aku memang tak plan nak masuk form 6.

ok jadi selain menghadap buku... aku pun ada lah buat kerja part time jadi cikgu tuisyen. cikgu bahasa inggeris. mengajar anak ustazah aku. dua beradik. pening weh maknya hantar setiap hari isnin sampai jumaat. aku bukan apa.. kesian kan diorang ni. bosan hari-hari hadap muka aku. 2 jam pulak tu.

tapi seronok sebenarnya ajar diorang ni. banyak kerenah.

sedih pulak.

oh yelah minggu ni last aku mengajar. lepastu aku stop mengajar sebab next week aku nak prepare untuk masuk sem dia. fuh. wish me goodluck!

ps: thanks semua yang dah tolong sis dapatkan buku semester dua and tiga. especially yang bagi free tu. may Allah bless you!

**THE END**

No comments:

Post a Comment