Tuesday 9 February 2016

People Around Me.

Assalamualaikum. hai semua. oh happy CNY. Gong Xi Fa Cai.

tadi aku download facebook messenger. actually nak chat dengan somebody.
(Guna whatsapp lah sekarang) aku ada ja number dia. dia yang tak ada number aku sebab aku guna number baru. HAHAHA! then aku pun cakap dekat dia yang aku tak save number dia. [harap dia tak merajuk. mmm.]

----------cukuplah merepek----------

tadi aku usha balik gambar-gambar lama aku.. sedikit demi sedikit aku terasa rindu dengan mereka yang pernah hadir dalam hidup aku. baik senior, junior, musuh, makcik atau pakcik. kata orang tua-tua.. waktu ada tak dihargai. bila dah pergi baru dirindui. orang tua-tua memang pandai memerhati. salute!
thankyou semua yang sudi jadi sahabat aku. yang sudi jadi kawan aku. dan terima kasih pada yang pernah jadi insan teristimewa dalam hati. buat musuh.. rakan tak sekepala. maafkan aku. aku mungkin tak perasan. atau aku hanya pentingkan diri.

kepada Ain Rabiyyatul, Norul Fatonah, Ainin, Tyra, Saidatul, Jazlina Joehan..... you guys really means a lot to me. jangan lupakan aku please,

buat yang kini sedang ada dalam hati aku.. bukak sekolah nanti datang tau. saya rindu. ♥

sekian.. aku saja ja nak adakan post. tapi tak tau nak tulis apa. HAHAHAHAH~




**THE END**

No comments:

Post a Comment