Thursday 1 January 2015

Special Post : 2014 Abop's Memories

Assalamualaikum guys. Happy New Year!!!!!!
Alhamdulillah.. dah masuk 1 Januari 2015. itu tandanya aku makin tua, ok sedih!

hm. first post untuk tahun 2015 aku nak cerita pasal ABOP FAMILY.. ☺
aku teringin sangat nak jumpa diorang... tapi aku under 18 lagi. kebebasan bukan milik aku.
aku bangga sebenarnya be a part of abop sebab aku ada geng nak share pasal Amar Baharin.. hehehe
well, aku memang obses a.k.a fanatic dengan AB tapi sebabkan kekangan fulus dan freedom, jadik aku ikat ketat2 fanatic dan obses aku tu supaya aku tak meroyan bila aku nampak gambar aktiviti abop.. hahahaha.. tak nak banyak cakap.. aku nak share gambar je.. sebab gambar yang punya 1001 cerita.. lulz~

time Abop Fun Day baru baru ni.

actually aku jeles. hahahaha!

amar and admin2 yang sporting kelautt

Kak Chah and Kak Anis

time open house abop.. sibuk autograph.. haha

I ♥ Amar and ABOP Family!!!

time iftar with Izreen and Syafiq Kyle @ PWTC

Abang sado.. hahahaha ♥♥

Kak Reng Fars [Farhan] with Anak Izreen, Adrian Umar

Time celebrate birthday Amar in advance

aww.. sweet la pulak couple ni.. hahaha [time iftar]

cute aih tuan kelaut kita ni! *jerit*

Kak Reng a.k.a mak tirik, Amar and Kak Chah

Amar and Acu a.k.a atok tirik.. hahaha
happening kan? well, sebabnya kitorang ni dah macam family.. a big family.. aku sayang sangat kat diorang walaupun tak pernah jumpa. love much... *speechless* so this is memories of 2014 AbopFamily..


sebelum aku lupa.. aku nak throwback.. video favourite aku from amar.. hehehe thankyouu so muck amar for this video!


last but not least, I ♥ ABOP and Amar.. hope amar akan lebih sukses in 2015.. love you!

nota kaki :

photo by : Geng Abop Kelaut Woot Woot. [Abop Family]
video Moment Of ABOPfamily 2014 by : Ieyka Kepitan youtube channel [nak tgk video tu tekan sini]
Video wish Amar by : Syazwani Roslan

**THE END**

No comments:

Post a Comment